14/9/06

PLOU


plou. hi ha núvols negres, llamps elèctrics, basses d'aigua i llums de neó.
plou. hi ha talls de llum, pous de fang, cables d'alta tensió penjant, esllavissades i trons.
plou. hi ha problemes al tren, vies tallades, operaris de renfe amables a les 9 de la nit, turistes amb mala lluna que increpen fantasmes del passat i conductors d'autobusos suplents que fan hores extres i que no saben quan cobraran.
però també hi ha un amic especial que no va a treballar perqué precisament plou, i com no treballa em diu d'anar a dinar, i vaig a dinar amb ell i em convida, i com plou m'anulen una darrera visita i penso en fer un café amb ell, i quan no sé si tornaré a casa m'ofereix de dormir a casa seva.

hi ha dies que plou, sí, però no estan malament del tot.
merci, rei.

No hay comentarios: