26/9/06

OFF LINE

després d'una trepitjada accidental (tot i que els gestàltics diuen que res és accidental) ahir per la nit, el meu mòdem ha passat a millor vida. conclusió: si els de jazztel es posen les piles tornaré a tenir connexió a finals de mes. fins llavors em veuré com una ànima en pena pul·lulant damutn dels teclats aliens a l'espera de poder ser seduït per les perverses ones de al pantalla que... en resum, a okupar ordinadors foranis s'ha dit (el que és més, no vulgeu saber l'ordinador des del que estic escriguent ara mateix...)

es curiós, no? vull dir, això d'estar fora de linia... em fa pensar en que quan no tens internet no el necessites, quan el tens creus que no en depens i quan desapareix et mires els módems amb salivera... una mica com l'amor. sí, ho heu endevinat, estic amb la vena sentimental a tope...

en fi, us seguiré informant des de l'e-xili.

pd: evidentment això implica suspensió temporal de la disponibilitat dels tibus. una cosa és okupar pcs, l'altra instalar-hi l'emule per la face...

No hay comentarios: