11/8/06

PRE-PARIS


a falta de menys d'una setmana per marxar de viatge a parís, les vacances prosegueixen al seu ritme (sopars a la platja de garbet, sessions maratonianes de dvds pendents apoltronat al menjador de casa amb la laika tombada damunt la panxa, cafès i tès i orxates i tòniques i sucs de llimona amb menta al capvespre, kebabs nocturns a la platja d'empuriabrava sotmesos a una sessió d'exfoliació a base de sorra i tramuntana amb la difda, hores mortes a la platja amb la sílvia divagant sobre l'amor i altres vicis, competicions de salts de tsunamis a port de la selva amb la mar mentres 3/4 de la comarca està en flames, postals que arriben a la bustia de qualsevol punta del globus i trucades apassionants de no menys de 40 minuts a bolívia per parlar amb la romina).
a tot això, l'elaboració dels nous tibus (sortida el 21/09/06) ja ha començat. d'aquí res penjaré la portada i el llistat de les cançons, tant per a en tibu com pels altres, que en certa forma ja en formeu part també. de fet, m'estic començant a plantejar penjar-los al emule i que se'ls pugui baixar qui vulgui, ja us ho faré saber...
per cert, tibu, quin gustasso que brokeback mountain et molés tant! ara mateix també estic recuperant lost in translation i kill bill...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Bones soc l´eva, jo llegint aixo ja em venen ganes d´estar de vacances nomes em falta 1 hora de curro siiiiiee

Anónimo dijo...

Hola niño! Qué guay el teu blog... feia molt que no sabia de tu! Molts petons Shonny Llançà